Subject: Praktiline psühholoogilise esmaabi koolitus töökohal
From: Mari-Liis Räim <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Feb 2025 12:25:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti meeskond

Tänapäeva kiires ja stressirohkes keskkonnas on töötajate vaimse tervise
ja heaolu toetamine olulisem kui kunagi varem. Punase Risti
psühholoogilise esmaabi koolitus loob tugeva aluse toetavale
töökeskkonnale, kus töötajad on üksteise jaoks olemas ning tunnevad, et
nendest hoolitakse. See suurendab lojaalsust, vähendab pikaajalisi
haiguslehti ning aitab ettevõttel saavutada paremaid tulemusi.

Tänu ühepäevasele koolitusele

*	kasvab töötajate vaimne heaolu: koolitus õpetab, kuidas ära tunda,
kui kolleeg on psühholoogilises kriisis ning kuidas pakkuda talle esmast
vaimset tuge. Olulisel kohal on ka viisid enesehoiuks.
*	paranevad suhted: meeskonnavaim muutub tugevamaks ja vähenevad
konfliktid.
*	olulisel kohal on enda tervise hoidmine.

Koolitusmaterjalid on loodud tuginedes rahvusvahelisele parimale
praktikale ja soodustavad efektiivset õppimist. Rohkem infot koolituse
kohta leiate Eesti
<https://redcross.ee/koolitused/psuhholoogilise-esmaabi-koolitus>  Punase
Risti kodulehelt. Andke palun teada, kui soovite lisainfot või otsite
sobivat kuupäeva oma meeskonna koolitamiseks. Küsimused ja soovid on väga
oodatud!

Heade soovidega

Mari-Liis Räim
Tartumaa teenuste koordinaator
Eesti Punane Rist

E-post

	[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Telefon

	+372 5331 6393

Koduleht

	www.redcross.ee <http://www.redcross.ee/>